Megapuke #3: grekisk mytologi goes down


Då har vi kommit till ytterligare en dag med projektarbete som huvudsaklig uppgift. Trots att jag gick upp ur sängen med lätta ben i morse, känner mig ovanligt frisk och pigg, kan jag inte tänka mig att skriva ett enda ord om grekisk mytologi idag. Alla idéer har helt enkelt runnit av mig som vatten på en oljebaserad yta. Kan ni förstå det?

Jag kan det då inte, med tanke på att jag senast igår skrev två A4 på cirkus en timme. Förorden. Som dessutom blev hur bra som helst. De blev så bra att jag vill visa det för hela jävla världen. Kan ni förstå DET? Att det blev SÅ bra. Det hade jag aldrig i mitt liv kunnat tro, faktiskt.

Nåja. Jag får ta fram den äkta kämpen i mig. Jag skall skriva så mycket att jag svettas, att jag får kramp i fingrarna, armarna, händerna, fötterna, benen... okej...

Önska mig bara lycka till så vi får detta överstökat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0