Jag har träffat världens bästa Lasse, Lindh!


Vingåker år 2007 (ja, jo, jag har förändrats lite. Skabb!)
Svettades som en jävla fontän där jag stod, haha.
Vad fan skulle man annars göra? Jag fick ju träffa min
näst största idol. Lasse Lindh. Ojojoj!


Det här är nog typ den mest värdefulla bild jag har/någonsin har haft. Ingen bild kommer förmodligen någonsin slå denna, för att få träffa Lasse Lindh är en enormt härlig upplevelse. En upplevelse som jag tammefan aldrig kommer glömma!

Han är helt klart en av mina favoritartister. Internationellt, nationellt, you name it. Han är helt enkelt för jävla underbar! Och tänk att jag (jag!!!) har stått där tillsammans med honom, pratat med honom, fått en kram! Det är fan overkligt!


Jag diggar hans bidrag till MF detta år! Helt underbart, Lasse!

Kommentarer
Postat av: Zarah-Lou

Jahaaa, var den okända människan (för mig) Lasse Lindh.. namnet sade mig ingenting då (när jag såg honom i Melodifestivalen), men nu när du skriver om honom igen vet jag ju vem det är. Hela familjen satt i soffan och undrade vem han var.. och (tyvärr) var ju heller inte låten något man lade på minnet. :P



Men jag är ju den där pöbeln som älskar mainstream och som inte klarar av musik a la Af Ugglas och "snälla, snälla" utan tvärskriker under hela framträdandet att "JAG ÄLSKAR MAINSTREAAAAM" "I LOVE RIX EEEEFEEEEEM!" "GE MIG BRITTAN FÖR FAAAAN!" x)

2009-03-03 @ 19:30:22
URL: http://zarlei.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0