Jag gillar impulshandlingar som bäst


Klänning från Gina Tricot, 199:-
(Det är tydligen inte bara jag som gör mig orättvisa på en del bilder, även min nyinköpta klänning som ser way much better ut i verkligheten... det gör den verkligen!)

Det blev en impulsfärd till Örebro (Marieberg och Biltema) idag. Far och mor skulle dit för att köpa ett par väskor, så jag tog tillfället i akt givetvis och hakade på. Dock måste jag erkänna att Marieberg alltid känns som litet av en besvikelse så fort man kommer dit. H&M till exempel är extremt litet, och det finns inte alls speciellt mycket snygga kläder. Gina Tricot däremot känns lagom stort med ett fin fint utbud.

Hur som haver föredrar jag Örebro City framför Marieberg, vilket väl kanske många gör. Men visst, det är litet mysvarning med en galleria. Speciellt skönt var det faktiskt att få gå omkring där ensam tillsammans med morsan medan farsan var på Jula (som han by the way blev besatt av. Det var tydligen "jävligt intressant" att strosa omkring i samma butik i cirkus två timmar, och han sa även att "jag hade kunnat gå där i några timmar till". Skum?).

Men jag fick i alla fall med mig en klänning från Gina Tricot, en långärmad (turkos) tröja från samma butik och till slut två par leggins från Lindex. Nåja, det var inte jag som kostade på mig allt, päronen fick snällt hjälpa med tanke på de rådande omständigheterna.

Förresten så är Max min favorit av alla hamburgerkedjor. De arbetar för miljön mer än både Burger King och McDonalds, av att döma av en undersökning man gjort. Det är väl bra, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0