Helvete vad fräckt!

Sitter här nu och känner mig lite småirriterad. Saken är den att någon har stulit mitt nick; kulturtrash, och gjort en blogg på wordpress. Jag kom på det nu tidigare idag när jag själv försökte göra en blogg hos Wordpress, för blogg.se känns ruttet.

Satt och funderade länge, länge. Tanken slog mig: är det verkligen jag som har gjort den där bloggen, eller är det faktiskt så att någon har snott mitt nick?

Har försökt hacka mig in på Wordpress med användarnamnet kulturtrash; men det är helt enkelt inte jag! Jag tänkte om jag hade glömt bort att jag hade gjort en blogg där med samma nick. MEN ICKE!

Nu måste jag byta nick, för jag tänker faktiskt inte behålla blogg.se.

SUCK!

Ja, och nu vet ni ju att jag än en gång tänker byta adress... suck på mig för det också! Men jag kan inte använda en blogg med driftstörningar. Funkar bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0