Det skulle ju vara lätt

Blogg.se har flippat totalt! Det första jag ser under "översikt" när jag loggar in är arkivinlägg från typ maj? Förstår inte varför just blogg.se är så ruttet. Men jag tänker hålla mig kvar här, byter fan inte bloggserver igen alltså. Det gör jag bara inte.

Skulle egentligen ha gått till skolan idag, men så blev det inte. Anledningen: jag sov ingenting inatt. I-N-G-E-N-T-I-N-G! Henke snarkade som vanligt. Men det var nog egentligen inte det stora störmomentet; nej... jag är helt enkelt nervös inför i morgon.

Varför?

Jag har ingenting att vara nervös för, egentligen? Jag skall ju bara ta studenten, sluta skolan efter 12 år. Det är väl lugnt, eller? För mig är det en stor grej, fastän jag kanske borde vara mindre nervös. Detta kan knappast vara nyttigt. Att inte kunna sova på en vecka, det är illa.

Ska gå och lägga mig vid 22.00 ikväll. I min egen säng. Med mitt täcke. Med mina kuddar. Ensam. Med mobilen avslagen. Och det skall bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0