Megapuke #1


Seriöst så kräks jag på människor som hela tiden skriver till t.ex. BB "hur mycket fick du betalt för att ta upp den och den grejen?". Varför är det ingen som reagerar när jag rekommenderar någonting? Nej... just det, jag lever ju inte på en fet lön i månaden. Men de som lever på en fet lön i månaden, de kan gott ta vilken skit som helst. Eller hur?

Och precis allt en bloggare rekommenderar, eller skriver om överhuvudtaget, är helt klart dold produktplacering. BB borde verkligen tjäna över en miljon i månaden, om man tänker på all dold marknadsföring... ge upp, era avundsjuka aber!

Jantelagen är verkligen den största styrkan i Sverige. Du får inte vara bättre än den andre, men den andre får gärna vara sämre än du själv. Jantelagen + avundsjuka är ingen god kombination. Är man utsatt för dessa två svagheter kan man tammefan häva ur sig vad fan som helst!

Knock it off!
NU ÄR DET GODNATT FER SURE SOM GÄLLER!
(Megapuke får bli en ny kategori, för jag är inte bitter!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0