En otroligt fin lördag, faktiskt



Nu serrni, har jag tagit kort på mig själv så ni får se det där röda håret. Själv är jag väldigt nöjd och resultatet blev helt klart över alla förväntningar. Trodde verkligen inte att det skulle bli så rött som det blev. Jag vet inte om det framgår på bilden, den är lite flummigt tagen. Ser ni att jag typ kisar också? Ser ju drogad ut, men så var icke fallet.

Just nu sitter jag och väntar på att maten skall bli färdig. Lasagne står på dagens meny. En av mina absoluta favoriter! Sedan ikväll blir det ju faktiskt trerätters hos Rosenborg också.

Men vet ni någonting som är otroligt typiskt? Igår satt jag helt ensam här hemma och hoppades på att någon skulle ta kontakt. Detta skedde ju givetvis inte. Idag däremot, när jag faktiskt skall göra någonting, då får jag ett sms från Joel som undrar om jag vill följa med och slå dem i bowling (höhö). MEN JOEL SKULLE HA RINGT IGÅR!

Skall hur som haver snacka med Henrik, vi kanske kan följa med båda två. Om det nu går att klämma in. Bowling är ju så roligt! Min karl har ju faktiskt även tävlat i bowling, och tydligen varit rätt bra. Vet ni vem som vunnit över honom då? Ja, det är ju inte så svårt att lista ut med tanke på stoltheten jag riktigt uttrycker här!

Vet ni vad han skyllde på?
"Det var så länge sedan jag bowlade nu, så jag har glömt min skruv. Och så har jag en gammal skada i tummen".

Jo, tjena älskling!

Nu skall jag käka och njuta av hur jävla fint vädret är, skidorna på TV:n och det faktum att min älskling kommer och hämtar mig snart. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha kommer du inte ihåg hur det gick sist när vi bowlade hahahha det var ju sjukt rolgt :) hahhahahah

2009-02-28 @ 20:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0